Valgkampstart i Rælingen

I dag er det kun seks uker igjen til valget og vi er klare for å bidra til et nytt flertall og Ap-ledet regjering!Valgkampleder Thor Ivar Kristiansen og styret har lagt planen for vår lokale valgkamp, og vi håper du og de andre medlemmene i Rælingen Ap vil bidra med litt eller mer for å sikre en god oppslutning om Jonas og Ap den 13. september.

Thor Ivar har plan for stands, husbesøk, utdeling av materiell i postkasser og andre valgkampaktiviteter. Dersom du kan bidra en eller flere ettermiddager i valgkampen så setter han stor pris på en beskjed til e-post [email protected] eller mobil 952 12 575. Valgkampkalenderen de to første ukene er som følger:9. august kl. 16.30 – 18.30. Første stand på en eller flere av butikkene for å markere at forhåndsstemmingen starter 10. august.

10. august. Vi markerer på nett at forhåndsstemming starter.

17. august kl. 19.00. Rælingen Ap inviterer medlemmer til burger & øl (mer informasjon om sted og påmelding kommer i egen e-post). 19. august 17.00 – 19.00. Stand på butikkene. 21. august kl. 11.00 – 14.00. Stand på butikkene 22. august kl. 11.00 – 14.00. Stand på Myrdammen Utdeling av materiell i postkasser gjøres ettersom vi har medlemmer som har anledning. Gi beskjed til Thor Ivar dersom du ønsker å bidra på dette:-) Du finnes mer informasjon om Aps hovedsaker på partiets nettsider: Arbeiderpartiet. Ikke minst finner du vår 100-dagers plan med de første sakene vi vil ta tak i når vi har fått et nytt Ap-ledet flertall: Arbeiderpartiets 100-dagersplan for en ny regjering  Bli med for å sikre landet en ny, bedre og mer rettferdig politikk!

Jonas valgkamp 2021