Valgkampaktiviteter Rælingen Ap

Vi oppdaterer vår facebookside med de til enhver tid aktuelle valgkampaktiviteter. Meld fra til valgkampleder Thor Ivar for å delta på valgkampen i Rælingen, e-post [email protected] er hovedoversikten over hvilke aktiviteter som er planlagt og etter hvert gjennomført på hvilke datoer:

2. sep. Stands på butikkene 17-19.4. sep. Stands på butikkene 11-15.5. sep. Stands ved Sandbekkstua på Bygdetunet 11-15.9. sep. Stands ved butikkene 17-19.11. sep. Stands ved butikkene 11-15.12. og 13. sep. Valgdager.13. sep. Valgvake.Gjennomført2. aug. Utdeling av materiell i postkasser.9. aug. Stand på Coop Løvenstad.15. aug. Stand ved Sandbekkstua.17. aug. Burger og øl på Gulating - samling for medlemmene i Rælingen Ap.19. aug. Stands på butikkene.21. aug. Stands på butikkene.22. aug. Stands på Myrdammen.26. aug. Valgkampaktiviteter med Fagforbundets valgbuss.26. aug. Stands på butikkene.28. aug. Stands på butikkene.29. aug. Øyerndagen på Fetsund Lenser.