Halfdan Karlsen og Ståle Grøtte

Tid for politisk engasjement!

Rælingen Arbeiderparti har nettopp startet arbeidet med program og kandidater til kommunevalget 2023. 1. desember 2022 vil begge deler være vedtatt. Nå er tida inne for å sende oss dine forslag og melde din interesse for å være kandidat ved valget til neste år!

Av: Ståle Grøtte, leder av Rælingen Aps programkomitéHalfdan Karlsen, leder av Rælingen Aps nominasjonskomité

Den viktigste og på mange måter mest spennende tida i kommunepolitikken er når program skal vedtas og kandidater til kommunevalget skal velges. Da gjør partiene sine hovedprioriteringer for den kommende perioden. Da inviterer partiene sine medlemmer til å stå på listen til valget.

Fra nå og gjennom høsten vil Rælingen Aps programkomité og nominasjonskomité jobbe med program og liste. Vi inviterer til innspill på saker via www.dittforslag.no. Vi inviterer alle sosialdemokrater til å bli med i Ap og melde sin interesse for å stå på liste til valget.

Det er mange engasjerte og dyktige folk i Rælingen, mange som er glade i bygda. Vårt mål er å ha en liste med mennesker som representerer alle deler av Rælingen, fra Nordby i sør til Blystadlia i nord. Vi vil ha med unge og eldre, engasjerte i idrett og kultur, ansatte i privat og offentlig sektor. Det skal vi klare og håper mange av våre innbyggere vil være med på laget for å utvikle Rælingen. Sammen skal vi gjennomføre de mange spennende planene vi har for kommunen!

Bli gjerne med på laget vårt og send oss dine politiske innspill til hva du synes er viktig. Velkommen!